20 mai 2014

Sursa foto: Business Magazin

Piaţa de comerţ electronic din România, estimată anul trecut la circa un miliard de euro, are cel mai mare potenţial de creştere din regiune, în condiţiile în care există încă multe industrii care nu s-au dezvoltat şi în mediul online şi în care doar 20% dintre cei 10 milioane de utilizatori de internet cumpără de pe site-urile de e-commerce.

“Piaţa locală va creşte atât prin înmulţirea numărului de cumpărători online, cât şi prin intrarea diverşilor competitori în piaţă. În următoarea perioadă vor intra din ce în ce mai mulţi competitori pe piaţă fie din direcţia magazinelor offline care îşi deschid şi magazine online, fie competitori mari internaţionali care vor să intre pe piaţa din România tocmai pentru că creşterea prognozată este atât de mare, de 30-35% faţă de doar 5% cât se prognozează pentru ţările din estul Europei”, a spus Camelia Ganga, director de marketing al magazinului online Fashion Days.

Articolul complet pe businessmagazin.ro .