12 martie 2014

Internetul și rețeaua mobilă schimbă în mod fundamental modul în care oamenii cumpără, punând în dificultate furnizorii tradiționali cu magazine fizice, arată o analiză a Manhattan Associates, furnizor de soluţii comerciale pentru lanţul de aprovizionare al retailerilor.

Conform aceloraşi date, există o creștere a cumpărăturilor din impuls și un control al consumatorului mai mare datorită folosirii dispozitivelor inteligente și a rețelelor sociale. În paralel, magazinele fizice vor fi din ce în ce mai mult transformate în centre de experiență pentru a contracara creșterea cumpărăturilor online.

„Creșterea prețurilor la materii prime, combustibil și transport, împreună cu stagnarea salariilor, amenințarea creșterii inflației și nesiguranța continuă a turbulențelor financiare globale vor continua să reprezinte o provocare pentru industria de retail în 2014”, explică Martin Lockwood, director senior al Manhattan Associates. „În același timp, prin noile tehnologii, dispozitive inteligente și rețelele sociale, comercianții câștigă noi oportunități de a-și satisface clienții, mult mai eficient ca în trecut.”

Citeste previziunile analizei pe capital.ro .