Stocurile de alimente şi produse non-alimentare sunt suficiente în magazinele Cora, iar cumpărăturile trebuie să fie responsabile pentru un consum raţional, în funcţie de nevoi şi nu de panică, în acest fel fiind împiedicată formarea unei aglomeraţii inutile, susţin reprezentanţii reţelei comerciale cora România.
Potrivit sursei citate, efectuarea de cumpărături pentru un consum raţional va evita crearea unei aglomeraţii inutile într-un moment în care oamenii trebuie să se protejeze unii pe alţii şi să asigure distanţa socială necesară.
cora România precizează că dispune de stocurile necesare pentru a reumple rafturile golite, iar “cu cât traficul de persoane va fi unul rezonabil, cu atât rafturile vor fi mai bine aprovizionate”.
În plus, oficialii retailerului menţionează că hipermarketurile cora au implementat toate măsurile de protecţie şi prevenţie împotriva contaminării cu COVID-19, însă aceste măsuri trebuie susţinute de un comportament social cumpătat din partea consumatorilor. “Pentru aceasta, îndemnăm clienţii noştri la calm şi la a fi cumpătaţi în achiziţiile efectuate, care să reflecte doar nevoile de familie actuale, fără a face stocuri suplimentare”, susţin oficialii companiei.
“Ca urmare a creşterii intense a numărului de clienţi în cursul zilei de ieri în hipermarketurile cora, cora România doreşte să reasigure cumpărătorii români de existenţa unor stocuri suficiente de alimente şi produse non-alimentare”, se notează în comunicat.
Reprezentanţii cora România precizează, totodată, că retailerul a luat măsurile necesare pentru protejarea propriilor angajaţi şi a clienţilor săi. Astfel, au fost intensificate acţiunile de dezinfecţie la casele de marcat şi pe suprafeţele din magazin, au fost intensificate acţiunile de dezinfectare a cărucioarelor şi a coşurilor de cumpărături, au fost instalate recipiente cu dezinfectant pentru clienţi atât la intrarea în magazine, precum şi în alte puncte cu trafic intens, s-a comunicat clienţilor necesitatea distanţei fizice de 1,5 metri în interiorul magazinului, s-au transmis toate mesajele de prevenţie transmise de către autorităţi, susţinând astfel efortul de informare corectă a publicului, s-a lansat o amplă campanie de informare a consumatorilor şi angajaţilor în legătură cu măsurile de prevenţie şi de conduită în cazul apariţiei unor cazuri cu simptomatologii specifice, precum şi faptul că au fost sistate, pe o perioadă nedeterminată, evenimentele de teatralizare comercială pregătite pentru clienţi.
De asemenea, compania subliniază că se fac eforturi continue pentru mărirea stocurilor de substanţe dezinfectante atât pentru comercializare, cât şi pentru uzul personalului cora şi al clienţilor. În acelaşi timp, este organizată activitatea cora.ro de livrare în sistem drive sau la domiciliu pentru a onora în mod eficient toate comenzile. “Cu toate acestea, şi pe acest tip de serviciu ne confruntăm cu un număr neobişnuit de mare de comenzi, de aceea facem apel la calm şi vă asigurăm că întreaga echipă face tot posibilul pentru a onora comenzile”, se arată în comunicarea cora România.