Octombrie 2013

Creşterea în importantă a comerţului online şi în România i-a determinat pe retailerii independenţi să se intereseze de acest nou canal de vânzare şi chiar să încerce să dezvolte platforme online, fără a avea însă un exemplu de astfel proiect de succes implementat deja în comerţul alimentar local.

Mirajul comerţului online, în contextul creşterii concurenţei din retailul alimentar consacrat, face că tot mai mulţi retaileri locali să fie interesaţi de intrarea pe această piaţă. „În retailul alimentar contactul cu produsul este în continuare important pentru că, în cazul alimentelor proaspete, nu poţi fi sigur că produsele primite vor arăta la fel ca în pozele de pe site. Chiar şi în aceste condiţii, chiar dacă nu se va dezvolta la nivelul altor categorii, retailul online alimentar va creşte. Dacă suferim de ceva, este în primul rând de lipsa de timp, astfel că vom fi dispuşi într-o măsură din ce în ce mai mare să primim produsele acasă”, considera Ioan Deac, directorul comercial al Annabella, companie care deţine o reţea de 45 de magazine în judeţul Vâlcea.

Citeste articolul pe magazinulprogresiv.ro .