Grupul Sergiana cu sediul în judeţul Braşov a deschis în acest an două magazine, ajungând la o reţea de 58 de unităţi operate pe trei formate – supermarketuri, proximitate şi magazine specializate în vânzarea de carne şi preparate din carne. Totodată, compania a lansat un program de livrări pentru reţeaua de comerţ.

Grupul Sergiana include pe lângă operaţiunile de retail şi producţie, agricultură, creşterea animalelor şi activităţi HoReCa. E vorba de un total de circa 1.400 de salariaţi.

”Referitor la investiţii, Sergiana a căutat să păstreze ritmul pe care şi l-a propus înainte de declanşarea pandemiei. Astfel, chiar şi în sectorul HoReCa, Sergiana a finalizat proiectul unui nou restaurant tradiţional, restaurant care a fost deschis în cel mai  nou centru comercial din oraş, AFI Braşov, a cărui inau­gurare a avut loc în octombrie”, spun reprezentanţii companiei.

Tot în AFI, Sergiana este prezentă cu partea de produse din carne în standul dedicat producătorilor locali.